0  produkter i handlekurven
arnika.no kundeservice

Kundeservice

 

Kundeservice

Direkte apotekbestilling

Frakt og levering

Fordelsprogram

Glemt passord

Kampanjekoder

Kontakt arnika.no

Min Side

Nettbutikken – slik handler du på arnika.no

Om Oss

Personvern

Reklamasjon og retur

Sikker betaling

Søkefunksjoner

Terapeutregister


Kundeservice


arnika.no er en nettbutikk som tilbyr et bredt utvalg kvalitetsprodukter til svært gode priser. Vi vender oss til kvinner og menn i alle aldre, med det formål å gi alle kunder en billig, trygg og enkel måte å handle på. Du finner svar på de fleste spørsmålene på denne siden hvis det er noe du skulle lure på.  

arnika.no er en del av virksomheten til Norges NaturmedisinSentral as (NN-S), Org nr: 977 052 343 MVA. NN-S ble stiftet i 1997 og ble i 2002 godkjent som legemiddelgrossist av Statens Legemiddelverk (SLV).

Apotek med egen login kan også bestille legemidler tilgjengelige fra Norges NarutmedisinSentral as.

NB
: Tjenesten er kun tilgjengelig for godkjente apotek med konsesjonsnummer fra Statens Legemiddelverk (se ”Direkte apotekbestilling”).

til toppen

 

Glemt passord

Klikk "Logg inn" i toppmenyen Klikk på "Glemt passord" Skriv inn e-postadressen din. Klikk på "Send" og du får umiddelbart passordet tilsendt til din e-postadresse.

til toppen


Søkefunksjoner

I søkefeltet øverst til venstre finner du alle produkter unntatt legemidler. Du kan søke på produktnavn, produsent, varenummer, ingredienser eller andre stikkord.

Lagersøk NN-S
Finner du i menyen til venstre. Dette søket omfatter alle produkter, samt alle legemidler som distribueres gjennom Norges NaturmedisinSentral (NN-S). I dette søket finner du en del tilleggsopplysninger som blant annet lagerbeholdning og eventuell leveringstid.
Viktig: Varer klassifisert som legemidler kan ikke bestilles på arnika.no, men kun kjøpes via ditt apotek. Kontakt ditt lokale apotek for bestilling, eller NN-S for informasjon.

Direktebestilling for apotek
Apotek med egen login har mulighet til enkel direktebestilling av alle produkter, inkludert legemidler tilgjengelig fra Norges NaturmedisinSentral as. Tjenesten er kun tilgjengelig for godkjente apotek med konsesjonsnummer fra Statens Legemiddelverk. Ta kontakt med Norges NaturmedisinSentral as for mer informasjon. (post@arnika.no). Telefon: 32 24 05 50.

til toppen


Sikker betaling

Praktisk info om hvordan du betaler finner du i punkt 6. under avsnittet ”Nettbutikken”.

NB: Første gang du handler på arnika.no betaler du med Visa eller MasterCard. Deretter sender vi faktura med varene for å gjøre handlingen enklest mulig for deg.

Vår partner er DIBS, Skandinavias største leverandør av online betalingsløsninger. De er sertifisert til å håndtere betalingstransaksjoner på høyeste sikkerhetsnivå. Det er like sikkert å bruke kort hos arnika.no som i en hvilken som helst butikk eller minibank. Kredittkortet belastes først når varene sendes ut fra oss.

Når du betaler med kredittkort på arnika.no blir dine kortopplysninger sendt direkte til din banks betalingssystem. Ingen andre får tilgang til den informasjonen du skriver inn, og all kommunikasjon mellom deg og bankens betalingssystem er i tillegg kryptert. Vi får verken tilgang til eller lagrer ditt kredittkortnummer.

DIBS er PCI sertifisert og benytter 3D-Secure teknologi. Kortholder må i tillegg til å oppgi kortnummer og utløpsdato, identifisere seg med en kode mottatt fra kortutsteder. Koden kan være et passord eller sikkerhetsløsning som kortholder gjenkjenner fra nettbanken sin. Vær obs på at du må oppgi CVV2-koden som står bakpå ditt kort. Dette er en 3-sifret kode som står til slutt i signaturfeltet, og sikrer at brukeren har et gyldig kort.

Vær oppmerksom på at alle priser er i norske kroner og inkludert mva.

til toppen


Frakt og levering

Varer på lager sendes i løpet av 1-2 virkedager. Små bestillinger sendes som vanlig brevpost. Større bestillinger sendes med Tollpost ”MyPack”, dvs. at varene ankommer for utlevering i din nærbutikk, eller postkontor, normalt i løpet av 3 virkedager. Så snart varene er ankommet butikk/postkontor får du beskjed på din mobiltelefon per SMS.

NB: Vær nøye med å registrere korrekt adresse og mobilnummer. Hentefristen etter at pakken er ankommet utleveringssted er normalt 14 dager, før den blir returnert som uavhentet.

Uavhentede pakker: For pakker som ikke hentes på angitt utleveringssted innenfor hentefristen, normalt 12-14 dager, tilkommer et frakt – og ekspedisjonsgebyr på kr. 200. Dette er nødvendig for å dekke våre ekstra håndterings- og fraktkostnader når vi må sende pakken på nytt.

Restlevering: Det er ikke mulig å reste varer. Bestilte varer som pga feil ikke finnes på lager, blir slettet og må bestilles på nytt. Kortbetaling/faktura blir i så fall nedjustert til korrekt beløp.

Fraktkostnader: Privatkunder betaler kr. 49 (inkl. mva) - og ekspedisjon.
Gratis levering av ordre på over kr 1000,- (inkl mva).

Merk: For terapeuter,apotek og bedrifter gjelder andre satser. Ta kontakt for informasjon.
Ved levering til Svalbard kan det påløpe ekstra fraktkostnader.

Utland: Vi leverer dessverre ikke varer til utlandet.

Vi har ingen skjulte kostnader eller gebyrer.


Feil eller manglende leveranser
Dersom varene som er levert i fra oss har feil eller mangler, må du ta kontakt med oss på post@arnika.no så raskt som mulig, og senest innen 14 dager, etter at dette er oppdaget. Alt etter forholdene kan du ha rett på ny vare, utbedring, erstatning eller heving av kjøpet. Ingen varer kan returneres til oss før du har fått tildelt en referanse for returforsendelse sammen med informasjon om selve gjennomføringen. Se forøvrig under avsnitt om reklamasjon og retur. 

til toppen


Min Side – viktig informasjon

Min Side finner du som egen link i toppmenyen. På ”Min Side” kan du endre e-post, login, passord, adresse etc. I tillegg finner du mye nyttig info som en fullstendig oversikt over dine bestillinger, fakturaoversikt, KIDnummer etc.

til toppen


Terapeutregister

Finn din terapeut
Som en service til alle arnikas brukere har vi opprettet et register over terapeuter som gjør det enkelt å finne en terapeut i ditt nærområde. Klikk på linken som heter "Finn din Terapeut". Velg fylke og behandlingsform. Opplysningene i registeret legges inn og oppdateres av terapeutene selv.

Terapeutregistrering
Logg deg inn med din e-post + selvvalgte passord. Gå til ”Min Side” der du finner en link som heter ”Terapeutregister". Klikk på linken og registrer dine opplysninger.

NB: Du må være godkjent som terapeutpartner for å få registrere seg i arnika.no sitt terapeutregister.

til toppen



Nettbutikken – slik handler du på arnika.no

Du kan velge om du vill registrere deg/logge inn før du handler, eller på vei til kassen.
  1. Finn produkt
    Du kan finne produkter ved å klikke på produktkategori i menyen til venstre. Du kan også søke på hele- eller deler av produktnavn, produsent, varenummer eller på fritekst.

  2. Kjøp en vare
    a. Velg antall av varen i dropdownmenyen
    b. Klikk for å legge varen i handlekurven
    c. Du kan fortsett å handle, sjekke handlekurven eller gå til kassen.

  3. Handlekurven
    Handlekurven følger deg gjennom hele din shoppingtur inne på arnika.no, lett tilgjengelig øverst til høyre på siden. Du kan til enhver tid få informasjon om hva som ligger i handlekurven ved å klikke på den, og du kan enkelt gå inn å korrigere innholdet i den. Fra handlekurven kan du så velge om du vil fortsette å handle, eller gå til kassen.

  4. Korrigere handlekurven

    a. Endre varelinje: Her kan du enkelt endre antall av en vare, gjennom å overskrive det tall som står i den hvite ruten bak varenavnet. Deretter klikker du på pilsymbolet for å oppdatere handlekurven.

    b. Slette varelinje: Klikk på X-symbolet helt til høyre på den varelinjen du
      ønsker å fjerne fra handlekurven.

    NB: Pass på og kontroller nøye at det virkelig står oppført den eller de varene som du ønsker å bestille- og at antall stemmer. Det er her du har mulighet å endre på dette.

    Når du er fornøyd med din handlekurv klikker du ”Fortsett til kassen”

  5. Registrering/Logg inn
    Om du ikke registrerte deg/logget inn før du begynte å handle vil du bli bedt om å gjøre det nå.

    Legg inn personlig informasjon som navn, adresse og poststed etc. samt eventuell Fordelskode (les mer om fordelskunder under Fordelsprogram).

    Sørg for at informasjonen du har lagt inn stemmer. Eventuelle returkostnader vil bli belastet deg som bestiller.

  6. Betaling
    Betalingsvinduet er nest siste steg før bestillingen er fullført. Du har fortsatt mulighet til å sjekke/endre person- og adresseopplysninger. Når dette er gjort klikker du på knappen som sier "Start Dibs kort betaling".

  7. Selve korttransaksjonen
    Du blir nå overført til DIBS sikre betalingsmodul. Her skal du taste inn din kortinformasjon

    a. Kortnummer: 16-sifret nummer på fremsiden

    b. Utløpsdato: måned og år

    c. CVC-kode: tresifret kode som står bak på kortet, de siste 3 tallene av tallkoden i signaturfeltet.

    d. For din ekstra sikkerhet benyttes 3D-Secure teknologi. Dette innebærer at du må identifisere deg med en kode mottatt fra kortutsteder. Koden kan være et passord eller sikkerhetsløsning som du gjenkjenner fra nettbanken din.

    e. Deretter klikker du for OK, og betalingstransaksjonen starter. En autorisasjonskontroll vil starte og den vises som at to maskiner sender informasjon mellom hverandre- og det er viktig at du ikke går ut av dette bilde før den kontrollen er ferdig. Det tar kun noen få sekunder.

til toppen

Fordelsprogram

Som Fordelskunde på arnika.no vil du få en fast rabatt på alle produkter (tilbudsvarer unntatt). Fordelskode kan du blant annet få ved besøk hos din terapeut. Koden registreres kun en gang, og vil deretter alltid fungere etter at du logger deg inn. Din faste rabatt vises tydelig øverst til høyre på siden når du er innlogget. Nyhetsbrev er obligatorisk for fordelskunder med fast rabatt.
NB: Fordelskode må ikke forveksles med tidsbegrensede kampanjekoder, som registreres i eget felt i handlekurven. Du vil alltid se en oversikt over beregnet rabatt i handlekurven.

Kampanjekoder

Andre rabatt- og kampanjekode registreres i eget felt i handlekurven, og gir en tidsbegrenset rabatt på ett eller flere produkter. Må ikke forveksles med Fordelskode. Du vil alltid se en oversikt over beregnet rabatt i handlekurven.

Direkte apotekbestilling

Apotek med egen login har tilgang til en enkel direktebestilling av alle produkter, inkludert legemidler tilgjengelig fra Norges NarutmedisinSentral as. Tjenesten er kun tilgjengelig for godkjente apotek
med konsesjonsnummer fra Statens Legemiddelverk. Ta kontakt med Norges NaturmedisinSentral as
former informasjon på telefon 32 24 05 50 E-post: post@arnika.no

til toppen


Reklamasjon og retur

Dersom du har kjøpt en vare hos oss som du lurer på om det er noe feil med, er usikker på vedlikehold, eller trenger hjelp av noe slag med kan du ta kontakt med oss og få hjelp. Vår kontaktinformasjon finner du nederst på denne siden.


Angrerett
Ved alle leveringer fra arnika.no følger det et eget skjema med informasjon om angrefrist og loven om angrerett.

Husk alltid å fylle ut returskjemaet, og legg det ved returforsendelsen. Om du har forlagt eller mistet vedlagte skjema kan du printe ut et nytt ved å følge en av linkene under:

  • Du kan ta utskrift av returskjemaet i word her.
  • Du kan ta utskrift av returskjemaet i PDF her.
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for alle varer med unntak av slike hvor varen eller deler av den er forseglet og forseglingen er brutt. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om at du ønsker å bruke denne retten.

Angreretten kan gå tapt dersom du ikke kan levere tilbake varen i samme stand og mengde som da den ble levert til deg. Varene må kunne returneres i original emballasje, sammen med alle deler, brosjyrer og annet materiale som fulgte varen.

Du må selv betale for frakten når varen returneres til oss. Bruk Norgespakke eller Servicepakke - ikke postoppkrav. Tilbakebetalingen til deg gjøres så hurtig som mulig etter at returforsendelsen er levert til oss, og senest innen 14 dager.

Forøvrig gjelder øvrige bestemmelser slik de fremkommer i Angrerettloven.

Reklamasjon
Dersom varene som er levert i fra oss har feil eller mangler, må du ta kontakt med oss på post@arnika.no så raskt som mulig, og senest innen 14 dager, etter at dette er oppdaget. Alt etter forholdene kan du ha rett på ny vare, utbedring, erstatning eller heving av kjøpet. Ingen varer kan returneres til oss før du har fått tildelt en referanse for returforsendelse sammen med informasjon om selve gjennomføringen.

Reklamasjonsretten kan gå tapt dersom du selv iverksetter utbedring uten å informere, eller i strid med de henvisninger som er gitt.

Retur av varer
All retur av varer skal avtales med arnika.no på forhånd og vedlegges skriftlig begrunnelse. Om dette ikke er oppfyllt vil varene bli returnert kjøper.

Husk å ta vare på emballasjen da denne skal benyttes ved retur av alle varer til oss. Dersom kjøper ikke har original emballasje, må han/hun skaffe emballasje av samme kvalitet for sikker forsendelse til oss. Om en vare er returnert til oss grunnet feil eller mangler og dette ikke er mulig å oppdage av oss, vil varene bli returnert kjøper med informasjon om årsaken til avslaget om retur. Dette punktet gjelder ikke ved bruk av angrerett!

Bruk Norgespakke eller Servicepakke - ikke postoppkrav.

til toppen

Kontakt arnika.no

E-post: post@arnika.no

Telefon: 32 24 05 50
Fax: 32 24 05 51

Postadresse: Norges NaturmedisinSentral as , PB 529, Brakerøya - 3002 DRAMMEN
Besøksadresse: Bachetomta Næringspark, Lierstranda industriområde - 3414 LIER

til toppen

 

Personvern

På arnika.no logger vi helt anonymt informasjon om alle besøkende. Til dette benytter vi oss av Google Analytics. Denne informasjonen kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson. Dette er noe vi gjør for bedre å kunne forstå hvordan våre brukere benytter nettstedet og slik kan vi tilpasse sidene optimalt til deg som bruker. Vi benytter informasjonskapsler (cookies) der informasjonen lagres i en informasjonskapsel på din PC. Dette er helt standard prosedyre og noe de aller fleste nettsteder gjør.

Normalt sett er de fleste nettlesere stilt inn til å godta cookies. Vi gjør oppmerksom på at du kan slette cookies ved å følge instruksjonene for sletting av informasjonskapsler i din nettleser. Du finner informasjonen om dette i “Hjelp”-funksjonen i nettleseren din. Vær oppmerksom på at å begrense tilgangen til cookies kan påvirke funksjonaliteten på nettstedet vårt.


til toppen

 

Skip Navigation Links
Nye Produkter
Arnika's Blogg
Finn din Terapeut
Lagersøk NN-S
Om Oss
Populære kategorier

Badetilsetning Benskjørhet B‑vitamin D‑Vitamin Fettsyrer For kvinner Forkjølelse Fotpleie Gavetips Immunforsvaret Kjernesunn K‑Vitamin Ledd og muskler Magnesium Marine fettsyrer Mat Nedstemthet og uro Skjelett Snacks Utrensing og avgiftning Utvortes Vegetabilske fettsyrer Vitaminer

Tisserand aromatherapy
Linker
arnika blogg
Arnika på Facebook
Grønn Hverdag
Kjernesunn familie
Matportalen
Nasjonalt informasjonssenter for alternativ behandling
Norges Naturmedisin Sentral
Norske Homeopaters Landsforbund
Norske Naturterapeuters Hovedorg
Statens legemiddelverk

Arnika på Facebook

Følg Arnika’s Facebook-side, for informasjon om produkter, nyheter, oppskrifter, tips og råd.