Til toppen

Salgsbetingelser

 

Ved bestilling inngås kjøpsavtale først når du har mottatt en ordrebekreftelse fra Arnika.no på e-post. Bekreftelsen genereres automatisk uten noen manuell kontroll. Ved bestilling og kjøp av produkter har du samtidig akseptert og godkjent følgende salgsbetingelser.

Registrering
Du må være fylt 18 år for å foreta kort- og kredittkjøp på Arnika.no. For å gjennomføre et kjøp på Arnika må du registrere deg som kunde. Registreringen krever en gyldig e-postadresse, mobilnummer og korrekte adresseopplysninger. Alle personopplysninger behandles i henhold til personvernloven (les mer under personvern).

Priser
Alle priser er i norske kroner og inkludert merverdiavgift (moms), med mindre noe annet er oppgitt. Fraktkostnad vil vises i kassen, slik at du har full oversikt over alle kostnadene før du gjennomfører handelen. Vi har ingen skjulte kostnader eller gebyrer.

Rabattkoder
Alle fordels- og rabattkoder registreres i eget felt i handlekurven. Du vil alltid se en oversikt over beregnet rabatt i handlekurven.

Uavhentede pakker 
Pakker som ikke hentes vil etter 14 dager sendes tilbake til oss. Frakt – og ekspedisjonsgebyr på kr. 200 tilfaller da kjøper. Dette dekker kostnader ved returhåndtering og ny utsendelse.

Angrerett
Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at du har mottatt varen, uten å oppgi noen grunn. Vi anbefaler å vise god omsorg for varen og originalemballasjen hvis man ønsker å returnere varen. For at angreretten skal være gyldig, må varen(e) være ubrukt, og returneres i samme emballasje som ved mottak. Legg ved utfylt skjema som du finner her. Så snart vi har mottatt og behandlet varene du har returnert, vil salgssummen for varens verdi utbetales til konto, forutsatt at forseglingen på produktet ikke er brutt, og at produktet og innpakningen er i uforandret stand, altså ubrukt og ikke ødelagt eller skadd. Les mer under Retur av varer

Etter Angrerettlovens §15 skal returkostnadene bæres av kjøper. Angrerettskjema finner du HER

Garanti
Garanti gis ifølge forbrukerkjøpsloven.

Feil på lager
Bestilt vare som ved eventuell feil lagersaldo ikke finnes på lager, blir slettet fra ordren, og må bestilles på nytt ved en senere anledning. Kortbetaling/faktura blir i så fall nedjustert til korrekt beløp.

Reklamasjon
Dersom varene levert fra oss har feil eller mangler, må du melde fra til oss på post@arnika.no så raskt som mulig, og senest innen 14 dager. Oppgi reklamasjonsårsak, og legg gjerne også ved bilde. Alt etter forholdene kan du ha rett på ny vare, utbedring, erstatning eller heving av kjøpet. Reklamasjonsretten kan gå tapt dersom du selv iverksetter utbedring uten å informere, eller i strid med de henvisninger som er gitt.

Retur av varer
All retur av varer skal avtales med arnika.no på forhånd, og vedlegges skriftlig dokumentasjon. Om dette ikke er oppfylt kan varene bli returnert til kjøper. Ved godkjent reklamasjon vil returkostnader tilbakeføres til deg. Ønsker du ikke å motta en ny vare tilbakeføres beløpet du betalte for varen ved bestilling.

Har du ytterligere spørsmål vedrørende returer, kontakt oss på telefon 32 24 05 50 (8-16) eller på post@arnika.no

Returadresse:
Norges NaturmedisinSentral / arnika.no
Terminalen 9
3414 LIERSTRANDA